Jak objednávat

Upozornění: Objednávkový systém APBS slouží především členům spolku APBS a psychologům bezpečnostních sborů. Nejde o e-shop s produkty pro veřejnost. U každého produktu je uvedeno, kdo může daný produkt objednat. Sledujte také prosím filtry s cílovými skupinami, které najdete na stránce s produkty.

1) Co je Objednávkový systém APBS?

  • Především jde o rezervační systém sloužící k přihlašování účastníků na akce APBS (placené i neplacené).
  • Prostřednictvím tohoto systému je také možnost podpořit APBS (např. finančním darem, dobrovolným účastnickým příspěvkem u některých neplacených akcí a ojediněle také zakoupením nějakého předmětu, kterým můžete podpořit konkrétní akci či projekt).

2) Kdo může objednávat a přihlašovat se na akce v Objednávkovém systému APBS?

V Objednávkovém systému APBS mohou objednávat osoby, které jsou uvedené u konkrétních produktů. Tuto informaci získáte v popisu produktu na kartě Další informace. Můžete také použít filtr dle cílové skupiny na stránce Katalog produktů. Cílové skupiny jsou:

  • Členové spolku APBS
  • Psychologové bezpečnostních sborů, kteří nejsou členy APBS
  • Ostatní psychologové nebo studenti psychologie, kteří nejsou členy APBS
  • Veřejnost

Objednávky realizované jinou než cílovou skupinou nebudou vyřízeny (platby budou vráceny). Výjimkou jsou objednávky učiněné např. zaměstnavatelem, kdy příjemce služby spadá do cílové skupiny uvedené u produktu (např. účastník akce, za kterého hradí platbu zaměstnavatel) – viz také níže bod 4).

Některé produkty jsou chráněné heslem. Důvodem je umožnění přednostní registrace/objednávek členům APBS, případně další cílové skupině. Spadáte do cílové skupiny a nemáte heslo? Napište nám na objednavky@apbs.cz.

3) Nejsem (zatím) členem APBS. Můžu si objednat produkt za cenu pro členy APBS?

Členové APBS platí každý rok členské příspěvky. Proto je u některých produktů (zejména vzdělávacích akcí) cena pro členy APBS snížena. Jste-li psycholog bezpečnostního sboru, který uvažuje o členství v APBS, můžete objednat produkt za cenu pro členy APBS, pokud podáte nejpozději do 14 dnů od odeslání objednávky přihlášku ke členství v APBS. V případě nedodání přihlášky v uvedeném termínu budete mít možnost doplatit plnou cenu produktu nebo od smlouvy odstoupit. Informace o členství, výši členského příspěvku a přihlášku najdete zde.

4) Chci se přihlásit na akci, ale účastnický poplatek za mě bude hradit zaměstnavatel. Jak mám postupovat?

Vzhledem k omezenému počtu míst na akcích Vám doporučujeme odeslat objednávku, která slouží jako přihláška na akci, prostřednictvím Objednávkového systému APBS co nejdříve. V pokladně vyplňte své jméno, příjmení a e-mail a zaškrtněte, že za Vás bude platit zaměstnavatel. Jako platbu vyberte „zaplatím později bankovním převodem“ (nevybírejte v tomto případě platbu přes platební bránu). Odešlete objednávku. Tím budete mít místo na akci rezervované. Výzvu k platbě, která Vám přijde obratem do e-mailu, můžete v tomto případě ignorovat. Další podrobnosti dohodneme následně dle požadavků Vašeho zaměstnavatele (oficiální zaslání a potvrzení objednávky zaměstnavatelem dle jeho potřeb, doplnění fakturačních údajů a vystavení faktury). Jakékoli dotazy nám můžete zasílat na objednavky@apbs.cz.

5) Jak objednávat/přihlašovat se na akce v objednávkovém systému APBS?

Objednávkový systém APBS sice není e-shopem pro veřejnost, ale technicky funguje na stejných principech. Vyberte 1 nebo více produktů. U některých můžete zvolit variantu (např. u některých akcí je účastnický příspěvek nižší pro členy APBS), u jiných lze zadat vlastní částku (např. jako dobrovolný účastnický příspěvek u vzdělávací akce). Po přidání všech produktů, které chcete objednat, přejděte do košíku. Zde ještě můžete upravit přidané položky a u produktů s dopravou zvolit preferovaný typ dopravy. Následně přejděte k pokladně a vyplňte požadované fakturační údaje (ve většině případů můžete vyplnit pouze jméno, příjmení a e-mail; dle potřeby doplňte další fakturační údaje, které chcete mít na faktuře). Vyberte preferovaný způsob platby, potvrďte seznámení s obchodními podmínkami a odešlete objednávku.

6) Jakými způsoby můžu zaplatit?

V pokladně, před odesláním objednávky, můžete zvolit ze dvou způsobů platby. Poplatky navíc neplatíte ani v jednom případě.

  • Platba přes platební bránu (platební kartou nebo převodem) – platba probíhá přes platební bránu pays.cz. Budete na ni přesměrováni po odeslání objednávky. Zde vyplníte svůj e-mail a vyberete, zda chcete platit platební kartou nebo bankovním převodem (platební příkaz je platný max. 3 dny). Potvrzení objednávky a faktura Vám přijdou na Váš e-mail po odeslání platby.
  • Zaplatím později bankovním převodem – při této volbě budete po odeslání přesměrováni na stránku se shrnutím objednávky a platebními informacemi (obdržíte je také e-mailem). Tento způsob volte vždy, pokud chcete zaplatit později (např. v případě, že za Vás bude hradit platbu zaměstnavatel). Standardní splatnost je 14 dní, v případě potřeby ji lze individuálně upravit.

7) Objednávám produkt s dopravou. Jaké formy dopravy mohu zvolit?

  • Místní vyzvednutí – Praha (zdarma) – v sídle spolku, případně po dohodě na jiném místě v Praze – ohledně přesného místa a času předání produktu Vás budeme kontaktovat e-mailem, případně telefonicky (uvedete-li telefon).
  • Zaslání poštou (pouze po ČR) – obyčejně (50 Kč u menších zásilek, 100 Kč balíky), doporučeně (70 Kč u menších zásilek, 120 Kč balíky); doprava u objednávek v celkové hodnotě 800 Kč a výše je zdarma.

8) Potřebujete více informací?

Napište nám na objednavky@apbs.cz.